MAT!

- postat i: Kost
Äta bör man annars dör man, eller hur?
 
 Så idag har jag äntligen hunnit att fylla på min frys, kyl och skafferi.
Jag har typ storhandlat.
För att vara mig iaf :)
Det kostade över 500kr. Det kanske inte är mycket men jag är en sådan som ofta har små handlat men de är det slut med. För får jag inte till en affär så kan jag inte köpa godis och annat onyttigt.
 
Så nu gick jag efter lunch så att jag var mätt/ inte hungrig med min långa lista till Coop.
Och jag fick med mig massa bra hem.
 
 
Färska och frysta grönsaker i massor!
Frukt, kött, thé, mandlar, turkisk yoghurt och massa annat som ni kanske ser.
Inget "socker" överhuvudtaget kom med hem :D Hejja mig!
 
BTW så har jag hittills en så j'kla grym dag. -2,1 på vågen :D Kirrade ett godkänt på duggan i morse :D och självdisiplin i affären :D Nu är det bara plugga inför morgondagens tenta och gymmet kvar idag ;)
 
Ikväll står det Core på schemat och även lite gym efter så det blir ca 1 timme :)
 
Fy fasen va jag är bra!!!
Det är ni med <3
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: