Måndagen den 21 Januari

- postat i: Livet
Då är det måndag igen.
Ny vecka
Ny kursstart
Ny termin
 
Japp nu börjar tredje kursen för detta år. Den ska handla om Ljus och Ljud.
Vilket påminner mig om att jag borde skriva ut handledningen.
 
Så idag blir det skola hela dagen. Börjar klockan 10 i Norrköping.
Vid 15 måste jag tillbaka till Linköping även om jag missar en föreläsning. Jag ska på obligatoriskt möte om Englands kursen klockan 17. Så jag får ta med grejer för det också.
Sen ska jag se om jag kan hitta hem ifrån campus Linköping. Är ju evigheter sedan man var där :P
 
Så förmodligen kommer jag inte blogga så mycket idag men jag ska försöka få in några inlägg mellan allt jag ska göra.
 
Har också fixat med mig matlåda idag :) Ska äta korvstroganoff med blomkålsris :)
Har även gjort en liten sallad också :)
Heja Sanna!
 
Nu ska ag packa väskan men vi hörs senare idag
 
:)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: