Mål

- postat i: Livet
Alla har vi mål i livet vilket kan vara både bra och dåligt.
Bra när man når dem och dåligt när man misslyckas.
 
Jag har satt upp många delmål med min vikt och de får ta den tiden det tar. Klart man alltid hoppas på att man går ner mycket under kort tid men jag har blivit förnuftig nog att veta att min kropp får ta det i den tacken den behöver :)
 
Ett mål jag har är att komma i denna klänningen :)
 
 
Jag köpte den i USA för 3 årsedan och bara älskar den.
Jag kommer i den men den sitter inte snyggt och det vill jag att den ska göra.
 
Ett annat mål är att få ner fettnivån i min kropp då den är väldigt ohälsosam att bära på.
Ja menar 46% kan jag inte gå och bära på.
 
Jag funderar nästan på att köra ett pass med Zumba nu innan lunch även om jag ska träna i eftermiddag. Lite over kill kanske men är man taggad så är man :)
 
Keep up the good work every one!


Bästa Sofie ; )

Du kommet klara det galant gumman <3
För du mår så mycket bättre nu och en annan inställning!!
/ Sofie

Svar: Tack gumman. Känner verkligen det! <3
Sannasaur


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: