lunch

- postat i: Kost, Livet, Outfits
Jag tycker det är väldigt jobbigt de dagar jag går 13-15 i skolan. Då måste jag gå typ 11.50 vilket betyder om man ska hinna äta måste man göra det typ 11.30.
 
Men nu har jag en lösning till detta problem. ;)
 
Min C3 blender :)
Jag ska göra iordning en stor smoothie och dricka på bussen (12-13) då borde jag kunna klara mig tills jag är hemma vid 16.30 :)
 
Ikväll ska jag åka till Ikano med mina fina vän Tess :) Tänkte flörta lite med henne och se om vi kan svänga förbi Rusta och Maxi när vi ändå är där ute. Så jag kan införskaffa mer Celsius och shampoo, balmsam och sowercreme :) Men hon brukar vara så snäll så det ska nog inte vara några problem :)
 
Nu har jag även gjort mig iordning för dagen och jag känner mig riktigt snygg ;)
 
 
Färgerna är inte så tydliga men tröjan är mörkblå. Har faktiskt inte användt den innan då den inte andas så bra. Den kommer ifrån New yoker <3
Svarta leggings från kapphal och en svart kofta från Vila.
Armbandet har jag gjort själv utifrån pärlor jag fick av mina vänner i inflyttningspresent :)
Den stora blå ringen köpte jag på en smyckesaffär vid söder tull i Norrköping i går. Fick 3 stycken för 50:- (hmm skulle inte jag spara pengar?) De andra två silverringarna är köpta på GeKås, Ullared :)
 
Nu ska jag fixa smoothie så vi hörs senare :)
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: