Love it!

- postat i: Livet, Träning
Alltså jag kan inte sluta tjata om Zumba, jag vet. Men det är så jäkla kul!
Har du aldrig provat Zumba måste du bara göra det!
 
Jag tror att man antingen älskar det, som jag gör. Eller så fattar man inte grejen/ inte gillar att dansa.
Jag tycker det är en helt underbart träningsform, bara för att det är så kul!
Tack Beto för att du tog fram denna fantastiska träningsform som så många i världen älskar!
 
Nu är jag iaf hemma och ska strax hoppa in i duschen samt käka middag/kvällsmat.
Är faktiskt inte så hungrig.
 
 
BTW så måste jag berätta om vad jag gjorde idag.
Nyckeln till en bra kost är en stark självdisiplin, right?!
Håll sig i styr!
På mitt jobb är det extra jobbigt för där finns alltid godis och kakor och annat gott.
När jag fixade frukost öppnade jag skafferiet för att ta mannagryn och vad ser jag inte? GODISPÅSAR!
Suget kommer krypande. "Jag ska bara titta vad för några godisar som finns" tänker huvudet.
Öppnar påsen och ser massa av mina favoriter. Suget bara ökar!
Jag tar upp en chokladpralin, luktar på den, lägger tillbaka den igen, stänger igen påsen och ställer tillbaka den i skåpet. Går där ifrån och tar mig en banan och en kopp kaffe istället :)
Så jäkla stark av mig ska ni veta!
 
Så idag som många andra dagar sedan jag börjat på Actic har varit en riktigt bra dag!
 
Just nu har jag en känsla av att livet är bra jäkla underbart!
 


Sofie

Härligt gumman <3
Du är så duktig!!! Love you

Svar: <3
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: