Lördagen den 19 Januari

- postat i: Livet
God morgon på er.
 
Jag vill börja och säga att jag försökte blogg på kvällen i går men appen i mobilen bråkade och mitt internet bråkade de med. Så jag struntade i det tillslut. Har verkligen inget tålamod när det kommer till teknikprylar.
 
Idag ställde jag faktiskt klockan för att komma upp i god tid innan jag ska till gymmet. Så jag gjorde frukost direkt för att magen ska hinna lungna ner sig innan jag ska träna. Idag blev det plättar med några skivor grapefrukt. Kylskåpet börjar bli tomt här hemma.
 
Jag har bokat ett dance arobic pass klockan 11.05 idag. Jag har inte testat det innan så det ska bli kul. Är jag inte helt utpumpad efteråt så ska jag köra ett varm på maskinerna också ;)
 
Nu ska jag kolla på Biggest Loser på 5:an för att tagga till lite extra ;)
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: