Lång dag!

- postat i: Livet
Idag har det verkligen varit en lång dag!
Men jag är väldigt nöjd.
 
Skolan är oftast ganska seg men mina fina vänner gör det bara roligt :)
Det ända som sitter i huvudet efter dagens föreläsningar är ju "ehh", "är ni med eller, är ni med?" osv. En av våra föreläsare upprepar vissa meningar och ord rätt så mycket :P
Men jag diggar han för han får en faktiskt att fatta ganska mycket av dessa avanserade saker.
 
På kvällen har vi haft Party Lite hos mig. De har ju så mycket fina produkter och det slutade med att jag köpte lite som vanligt. Men det blev även en jättefin inflyttningspresent till min mamma och pappa som de ska få till påsk :)
Det är de värda för de är verkligen världens bästa föräldrar!
 
Det blev bland annat en sådan här :)
 
 
Så himla snygg! Längtar tills den kommer. Och nej mamma den är inte till er. Den är faktiskt till mig själv :)
 
Så nu ska jag göra mig iordning för sängen och sedan sova. För i morgon är det tidig morgon igen då jag ska skriva dugga klockan 8.15. 
 
Vi hörs i morgon :)
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: