kommer ni ihåg

- postat i: Livet
13 dagars dieten som jag gick på för två månader sen typ???
 
I morgon är det dags att redovisa vad jag har kommit fram till. Hur denna diet funkar för mig och min kropp.
Jag gick ju ner 5 kilo och flera cm på kroppen men efter det har jag stått väldigt stilla. grrr bara att jobba på :)
 
Jag har suttit och skrivit på det finstilta så att jag kan lämna in den skriftliga i morgon också, så kan jag lämna denna diet bakom mig sen.
 
Jag har lyckats få i mig lite yoghurt och en ciabata med ost och gurka. Men jag mår fortfarande inte hundra.
Jag ska försöka somna tidigt i kväll (gick ju sådär i går) för i morgon ska jag upp 5.30 då jag måste gå 6.30 för att hinna med bussen. Nu börjar skolan på allvar igen.
Är inte alls sugen faktiskt :/
 
Nu ska jag fortsätta mitt kurerande av mig själv.
Puss på er
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: