Kloka ord

- postat i: Livet
Jag tittade lite på Biggest loser som gick för en stund sedan.
Då åkte en av mina favorit deltagare någonsin ut/ valde att bli utröstad för en annan deltagare.
 
Marci 
 
Marci verkar vara en fantastisk kvinna som tog sig an alla deltare som om de vore sina egna barn allihopa. Hon var som en lagkapten/mor för alla och hade ofta kloka ord i sin mun.
 
Något hon sa i slutet av programmet som verkligen rörde mig och fick mig att inse varför man ska träna och vara hälsosam var: 
"The most importent thing to take care of is yourself" 
 
Det är ju så himla sant! Du kan inte ta hand om någon annan förens du kan ta hand om dig själv. Tar du illa hand om dig själv så fortsätter oftast samma betende över till dina barn.
 
Tack Marci för de kolka orden!
 
<3
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: