Jag ska INTE

- postat i: Livet
Vi har en lärare på universitetet som berättade att våra hjärnor funkar så att de typ inte hör ordet INTE
Har ni tänkt på det?
 
Om jag säger: Tänkt inte på en blå bil. Vad tänker du på då?
 
Ett tydlig exempel är när man ska sluta med ett beroende. Snus, cigg, godis eller vad som helst. Vad tänker du på hela tiden???
 
Så det är inte konstigt att vi gärna vill ha det vi INTE får.
 
 
Jag känner igen det så väl med tanke på alla diet man har gått på. Oavsett om man fått äta eller gått på pulver så vill man ha allt annat :P
 
 
Klart man tänker på det ;) Visst blir man sugen???
Min mun bara vattnas.
 
Men det gäller att vara stark och ha lite jävlar annama.
Kan jag leva utan snus kan jag leva utan godis och socker!


Bästa Sofie ; )

Du kan du kan du kan du kan du kan DU KAN!!!!!!!

Svar: ^^
Sannasaur


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se
Tess

Klart du kan!

Svar: :)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: