Istid?

- postat i: Livet, Träning
Är det typ en ny istid. Nja det är nog mest jag som inte har ordentligt med kläder när jag är ute.
Men fy va kallt det är. 
Jag har gått hem från Campus efter tentan vilket tog ca 35 minuter och mina lår är djupfrysta :/
 
Jag kan ju hoppas på att kroppen förbränner mer när den fryser ;) Haha
 
Nu är jag iaf hemma och börjar tina lite.
Efter som tentan gick ganska snabbt att skriva och ganska bra så får jag inleda helgen med att testa på ett nytt pass: SPINING!
 
Jag tycker det är as jobbigt att cykla. Jag får alltid ont i sittbenen och rumpan. Mina knän gör ofta ont. Men jag ska ta tag i detta nu och helt enkelt pina ut! Så idag blir årets första Spinngpass ;)
 
Så nu ska jag äta lite mellis (som man säger på förskolorna) innan jag ska byta om och dra ner till gymmet.
Så vi får höras senare.
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: