Invägning!

- postat i: Livet
Idag är det Söndag och årets första invägning i bloggen 2013.
 
Vågen visade 111,4. Jag hoppades verkligen att de skulle stå 109. Vägde mig häromdagen och då vägde jag 110,7 så jag har gått upp några hekto sedan dess. :(
 
Jag får tänka att muskler väger mer än fett, för jag har en grym träningsväg i magen och bröstmusklerna sedan tränigspasset i fredags.
 
Det är inget att deppa ihop för bara att fortsätta med träningen och tänka på vad man stoppar i sig så kommer man tappa vikt.
Nu ska jag bara försöka hålla mig från vågen fram tills nästa söndag :P
 
Nu ska jag börja dagen med ett glas vatten innan jag äter frukost, så att man inte känner sig lika hungrig ;)
 
Hej så länge!
 
 
En bild på mig från 28 januari 2012. När bloggen startades ;)
Inte mycket som har förändrats på ett år, vikt mässigt iaf.



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: