Invägning!

- postat i: Livet
Att min kropp ska hata alkohol så mycket!
Att jag aldrig lär mig!
 
Hej på er!
Frustrerad_tjej_88 här.
 
Invägning idag.
Vad visade vågen?
112,0 kilo. Jag har alltså gått upp 0,6 kilo. Kanske inte jättemycket enligt er. Men jag gjorde en vägning i fredags morse bara för att se hur jag låg till då min mage bråkat. Kanske för att jag inte ätit så mycket. Då visade vågen 110,3. Jag har alltså på två dagar gått upp 1,7 kilo!!! Grrrr
Mycket frustrerande.
 
Jag får helt enkelt tänka efter varje gång jag är sugen på alkohol om det är värt det. Någon gång ibland är det okej men då kommer jag få jobba hårt för det efteråt.
Vilket är fallet idag.
 
Man förbänner ju som bäst före frukost har säkert alla hört. Så jag sitter här med en kopp svart kaffe (som också ökar förbränningen) och ska strax ut för en 30 minuters promenad. För att väcka kroppen och fettförbränningen!
 
 
Ikväll har jag också bokat in ett danspass. Jag ska köra hårt men kommer hålla mig runt 1 timme när jag är på gymmet så att jag inte kör slut på mig själv, vilket jag tror var en del av mitt måeende denna veckan.
 
Jag funderar också på att byta invägningsdag till fredagar för man är ju oftast som duktigast i veckan. Eller ska jag behålla söndagar för att se vad faktiskt alkohol och socker gör med min kropp???
 
Vad tycker ni??? Fredagar eller Söndagar???
 
Nä nu ska jag dricka upp kaffe och ut och knalla.
 
Vi hörs senare ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: