Inspiration

- postat i: Livet
Något jag brukar göra för att få inspiration är att läsa olika bloggar om viktnedgång.
Jag blir alltid så taggad då.
Jag vill också vara som dem och lyckas då ned massa i vikt.
 
En nära vänn till mig som lyckats gå ner massor i vikt är söta snuttetuffsan.bloggplatsen.se
Hon har kämpat med träning och lagt om sin kost och lyckats att gå ner typ 35 kilo! Så jävla grym du är gumman <3
 
Annars brukar jag bara google på typ träningsbloggar, lchf bloggar m.m.
En sida som har massa olika lchf bloggar är:
http://www.lchf-recept.se/lchf-bloggar/
 
Där kan man hitta massor av olika bloggar som inspirerar iaf mig :)
 
Jag ska också en dag ha ett riktigt snyggt "efter foto" när jag gått ner massa i vikt.
Taggad_tjej_88 ;)
 
Tillbaka till pluggandet nu.
 
Puss


Bästa Sofie ; )

Åååååå Babe <3
Så rörd jag blir ;) gumman håll gnistan oppe !!!!!! Du kan du vill du ska klara de och ny lägenhet nya möjligheter nytt liv!!! <3 heja dig!!! Ska till actic imorgon kolla hur det ser ut :)
Puss älskar dig vännen <3


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: