Härligt trött

- postat i: Livet
Visst är det härligt när man känner sig riktigt fysiskt utpumpad efter ett träningspass!!?!!
Det jobbiga med att träna på kvällen är att jag blir piggare i huvudet någon timme efter träning. Kanske inte kör slut på mig helt?
 
Jag körde iaf 60 minuterspasset Exhilarate för jag gillar när Beto är en av instruktörerna. Det är ju han som typ "kommit på" Zumba. Man kanske säger utvecklade det?
Det är ett härligt pass när man känner mycket i magen, ryggen, sidorna och armarna. Det är lagom svårt för mig. Jag kör fortfarande på "Learn it" där de hjälper än med att säga strax innan vad de kommer byta till. Det tar ju ett tag innan man lär sig 10-15 sångers danssteg utantill lixom ;P
 
Nu ska jag iaf ta mig ett äpple och slå mig ned i soffan innan det är dags att lägga sig :)
 
I morgon ska jag och Angelica titta på lite gym nere i stan då hon är lite osäker på vad hon vill ha för utbud om hon ska skaffa sig gymkort. Jag är ju rätt säker på att medley är bäst för mig för jag vill ha många val för så en så liten kostnad som möjligt ;) Student som man är lixom :)
 
Natti natti på er så hörs vi i morgon :)
 
Puss
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: