Halv dan

- postat i: Livet
Idag känns kroppen lixom halv dan.
Jag känner mig okej men magen är fortfarande arg.
Jag har mer energi och ork men när jag började att diska fick jag ont i huvudet.
Hur ansträngade är det att diska lixom?
Jag diskade iaf klart så att jag har varit lite duktig nu på förmiddagen.
 
Nu försöker jag bara hitta kraft till att plugga :P
Att det alltid ska vara så jobbigt!
Nopprar heldre ögonbrynen, vilket jag redan har gjort :P haha
 
Nu är bara frågan när och vad jag ska äta till lunch?
 
Jag måste gå 11.55 senast för att hinna med bussen. Hmmm kanske är lättast om jag tar med en bar och äter på bussen så får jag äta något när jag kommer hem innan det blir boxning i kväll.
Jag har som plan att köra box i kväll för jag tycker det är så himla roligt men jag får känna av i eftermiddag hur jag mår. Man måste ju avboka minst 1 timme innan passet börjar.
Vill ju inte svika Angelica heller som jag ska köra passet med.
Men säger kroppen ifrån så gör den...
I morgon och lördag blir det iaf ingen träning på gymmet men på söndag hoppas jag på att kunna köra ett Zumba pass på gymmet :)
 
Nä nu får jag försöka plugga istället för att blogga ;)
 
 
Puss
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: