Gym

- postat i: Träning
Actic eller medley?
 
Jag var verkligen helt säker på att jag skulle köpa gymkort på medley då de har gym, pass och simhall för 280:- i månaden för studenter. Billigt och bra dock svårt att få tid till pass har jag hört.
 
Så kom jag till Actic...
 
Stora luftiga lokaler, super fräsch, grymt trevlig personal och massor med maskiner och pass. 
Två gym som ligger mitt i city och jag var typ förälskad. Men så kostar det 329:- i månaden för studenter. DVS 50:- dyrare. 
 
Just nu lutar det år att de 50:- kan vara vart de lokalerna man får på actic.
 
jaja jag fick ju en veckas gratis träning på actic så jag får köra hårt nu och känna efter i slutet av nästa vecka vad jag vill göra ;)
 
Nu ska jag snart köra lite Zumba här hemma iaf :) 
Ska nog pröva "Mix" idag ;)
 
<3 Puss <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: