Gratis är gott

- postat i: Livet
Visst är det?!
 
Jag hade ett presentkort på smarta hem som är en bo-butik som tillhör Stångåstaden. Min hyresvärd.
Jag fick det när jag flyttade in i min nya lägenhet. 300:- var det värt.
 
Så jag tänkte att jag ska ju ändå ut och ta en promenad idag, då kan jag lika gärna se om jag kan hitta en bra väg till tornet, där butiken ligger.
 
Så jag fick mig en promenad på 5km fram och tillbaka plus att jag fick 2 ljushållare, en glasburk för thé, en hjärtformad vinplugg och en liten skål för salt. Mycket bra för att inte betala en ända krona :D
 
 
Jag gillade massa inne hos dem men det fick bli lite småsaker då jag inte har så mycket plats.
 
Jag har även letat efter ljus/ljushållare som jag kan ha i badrummet och dessa lilla blev super duper bra :D
 
Nu ska jag krypa upp i soffan framför Alice i Underlandet ;)
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: