Go Kväll!

- postat i: Livet
Nu är jag äntligen hemma och har hoppat i min one piece ^^
 
Jag var bara tvungen att ta tag i min disk när jag kom hem från Ikano och det tar ju inte så lång tid gentligen.
Varför väntar man hela tiden?
 
Nu är jag iaf hemma efter en mysig kväll på Tornby och Ikano med snälla Tess :)
Hon kom hem med en ny fisk. Super fin är han.
Är sugen på att skaffa jag med men jag måste hålla i mina pengar nu. Jag är verkligen usel på att hålla i mina pengar :/ Måste bli bättre på det!
 
Jag kom iaf hem med en platta Celsius (på tal om att hålla i pengar) men jag är helt såld på den.
Det funkar för mig att tagga igång inför träning så jag kommer fortsätta med den ett tag till. Sen ska jag försöka att inte alltid ta innan träning, men känner jag att jag behöver den för att ta mig till gymmet så får jag ta.
T.ex. så tog jag ingen i morse för att jag var redan så taggad :)
 
Jag köpte öven schampoo,balsam och showercreme på Rusta :) 
Så Tess var inte så svår flörtad ;) Tack gumman <3
 
Så nu ska jag klara mig i en månad iaf :)
 
Så nu ska jag in och lägga undan pengar så får jag snåla ett tag nu ;)
 
Puss på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: