Frukost förslag

- postat i: Kost
God morgon på er!
Ny dag och idag ska jag få träna :D
Var riktigt slapp i går och gjorde inte många knop här hemma. Men nu är jag taggad inför kvällens träningspass :)
 
Så idag la jag ner lite tid på att laga frukost. eller ja det tog väl typ 10-15 minuter.
 
Jag gjorde en super god Tonfiskröra. Jag var lite skeptisk först, men oj vad gott det var :)
 
 
Här ser ni reseptet som kommer från Katrin Z´s bok. 
Då kanske några av er tänker, men det är ju LCHF. Du går väl inte på LCHF?
Jag äter kost som innehålle rmindre kolhydrater och framförallt sockerarter.
Socker är min stora bov.
Sen äter jag inte massor av fett heller. Jag har en lätt majonäs men väldigt lite socker i samt turskisk yoghurt istället för creme fraish vilket är 24% skillnad i fett.
Jag tog även vanlig senap och det funkade väldigt bra det med :)
 
Detta serverade jag på falurågrut som innehåller 0,2 gram socker/skiva.
Åhh jag är väldigt sugen på att ta en till faktiskt.
Hmm jag tror faktiskt jag ska låta mig själv göra det ^^
 
Ha en fin dag
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: