Fobi

- postat i: Livet
Ni som känner mig väl vet sälert att jag har en stor fobi för nålar, sprutor, knivar och sjukhus.
Jag får panikångest bara på vägen dit.
 
Jag kallsvettas och gråter och vill bara kräkas. Idag fick jag väldigt mycket panik som ni kanske förstod på inlägget innan. Det gör att jag känner mig helt utpumpad och slut nu.
 
Jag tyckte det var väldigt dåligt att läkaren inte var påläst av mina jornaler där det står att jag har sjukhusskräk och tycker detta är jättejobbigt. De frågade även om det var första gången jag skulle göra ett cellprov. Hallå det är typ 5:e gången och då räknar jag inte med alla andra grejer de har gjort på kvinnokliniken med mig.
 
Någon borde läsa journalerna, varför ska de annars finnas?
 
Nu håller jag bara tummarna på att provet är negativt så jag slipper komma dit för ännu en sövning.
 
 
Nu är jag jättetrött och kroppen är totalt urladdad så jag tänker ha filmmaraton i soffan och försöka få i mig något vettigt att äta. Har bara fått i mig några knäckebröd och thé idag. 
Är väldigt sugen på jordgubbs yoghurt, men jag orkar inte gå och handla det nu. Kanske har mer energi senare.
 
puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: