dumsnäll

- postat i:
Jag är en person som alltid vill bli omtyckt. Jag ställer upp oftare än vad jag kan och vill. Jag sätter andra saker före mig själv.

varför så jag att jag kan jobba?
kan, kan ja ju men vill jag?
Nej!

Jag skulle tvätta på morgonen och träna i kväll.

Så ringde de på morgonen nu och frågade om jag kan jobba 8-20.
kan, kan ja ju.
Så jag säger ja.

Fan!

Jag vill verkligen inte.

Men men jag är en kvinna som står vid mina ord. Lovar jag något så ska jag vara döds sjuk innan jag avbokar något.
Dock ska jag kolla om jag kan ringa in någon för kvällsdelen av passet för jag vill verkligen gå på zumban i kväll.
Jag hoppas att det går att lösa.

Suck!

Varför tänker jag inte efter före.

Nu måste man vara så där efterklok och gå ner och leta efter en ny tvättid.

hoppas ni får en roligare dag även vad jag tror att jag kommer få.




NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: