Dance like the stars

- postat i: Träning
Så hette danspasset jag körde på Actic idag.
Det var riktigt kul och man blev så där lagom trött och svettig. Man hade dock kunnat köra i 75 min istället för 55.
Riktigt kul om man gillar att dansa, vilket jag gör :)
 
Vi dansade till Lady Gaga, Michael Jackson, JLo mfl. där instruktören har tagit moves från deras hitlåtar och gjort en mindre version. Ganska enkelt och kul.
Kommer nog köra det flera gånger :)
 
Efter träningen var jag så j*vla hungrig så det var bara att skynda sig hem och trycka i sig något. Blev en lättare kvällsmat, Fil med bär, ett äpple och några knäcke med lite smör.
Jag pallade inte ens att duscha innan jag åt för att jag var så hungrig :P
 
Nu ska jag däremot hoppa in i duschen och sedan ska jag plugga lite inför morgondagens dugga, som jag borde klara. I morgon ska jag ta en vilodag från träningen då jag har bokat in tisdag, onsdag och torsdag. Kan vara bra med en vilodag istället för 5 dagar irad.
 
Ska ju som sagt ta det lite lugnare med träningen. Men 2-5 dagar i veckan ska jag kunna köra.
 
På Tisdag har jag bokat ett Boxpass.
På Onsdag ska jag prova något som heter Body Attack som en kompis sa ska vara riktigt kul.
På Torsdag ska jag köra provträningen som inte blev av i onsdags med samma instruktör. Hoppas han är bra, annars blir det jobbigt då vi är grannar :P Han bor på våningen nedanför visade de sig :) haha världen är bra liten ibland asså.
 
Hoppas ni får en fin söndagkväll :)
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: