Dagens work out!

- postat i: Livet
Idag körde vi verkligen järnet på boxen jag och Angelica!
Mina under armar är helt döda efter hennes järn sparkar. 
Mina fingrar bara skakar av mjölksyra när jag skriver på datorn.
 
Jag lyckades iaf kommer hem efteråt :)
Då tog jag mig lite kvällsmat för att återhämta kroppen.
Det blev en liten banan och två knäcke med keso. 
 
 
Jag har faktiskt börjat gilla keso igen.
Kommer ni ihåg när jag gick på 13 dagars dieten när jag skulle äta en liten keso burk. Tyckte det var så jävla äkligt rent ut sagt! Men 1-2 tsk på en knäcke skiva är precis lagom.
 
Nä nu orkar inte armarna skriva mer så jag ska krypa i kojs för i morgon ringer klockan 05.30 och jag går hemifrån 06.30. Måste komma ihåg att göra kaffe och ta med mig i morgon :)
 
Sov så gott mina vänner
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: