Bränna Kalorier!

- postat i: Livet
Jävla va vi har brännt kaloriker idag!
 
Vi startade med 30 min på crossen och sedan körde jag lite mage, för att bättre på träningsvärken tills i morgon ;)
Vi hann även med att promenera lite innan Body Pumpen började.
 
Sedan var det 55 min Body Pump och min kropp ville bara dö typ :P
Det är riktigt jobbigt och det jobbigaste är att jag får bara ont i axlarna vad jag än gör. Nä Body Pump är inget för mig. Knakse i framtiden när jag känner mig starkare.
 
Just nu känns det som att jag inte kommer komma upp ur sängen i morgon :P
 
Sen kom jag på att jag har ju en promenad till gymmet på ca 15 minuter vilket ger mig även 30 minuters motion fram och tillbaka. Inte illa med typ 2,5 timmars träning en söndag.
 
 
Efter träning ska man ju äta och dricka så muslerna kan återhämta sig också.
 
 
Det blev ett stort glas kolsyrat vatten med citron, några knäcke med ost och smör samt turkiskyoghurt med bär :) Då har jag fått i mig kolhydrater, fett och proteiner :)
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen så får vi se om jag skriver senare eller i morgon ;)
 
<3


Bästa Sofie ; )

Härligt gumman;)


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: