Bra start på dagen

- postat i: Kost, Livet
En bra start på dagen får iaf jag med en god mättande frukost.
Idag blev det proteinpannkakor med lite turkisk yoghurt till :)
 
 
Jag köpte det i går på proteinbutiken. Man blandar alltså pannkakspulvret med bara vatten så får du en pannkakssmet som är väldigt proteinrik och mycket nyttigare än klassiska pannkakor.
 
De var faktiskt riktigt goda. Ganska söta enligt min smak så därför hade jag den syrliga turkiska youhurten till för att dämpa söttman lite. 
Så dessa kommer jag äta en del framöver. Den kostade 209:- för 1000gram och det ska räcka till ca 20 portioner. Helt okej pris tyckte jag :)
 
Vid 11 har jag bokat ett Arobics pass. Hade ju bokat det redan förra veckan men då blev det ju Zumba istället. Sen får det blir lite gym också.
 
Jag kommer bjuda er å ett inlägg när jag är borta så håll utkik efter det ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: