Blev bra ändå

- postat i: Livet
Detta blev ju en rätt bra dag ändå.
Var ju as neggo i morse!
 
Men jag lyckades hitta en kollega som kunde ta passet 15-20 så jag slutade vid 13.
Då kom snälla Emelie och hämtade upp mig och vi drog till Tornby för att kika lite :)
 
Jag fyndade faktiskt en C3 blender för 199:- på Siba då jag köpte visnings exet. Kostade gentligen 299:- vilket var nedsatt från 399:- Så det är jag väldigt nöjd med. Har trånat efter den sedan min kompis beställde hem en sådan :)
 
                                            
Så nu ska jag göra smoothies :) Inte just nu men typ i morgon tror jag :)
 
Jag skaffade mig faktiskt ett par spinningbyxor och en gelesadel också för jag har gett mig fan på att jag ska klara spinning. Kanske inte lika bra som alla andra i början, men jag vill kunna i framtiden. Så nu jäklar är jag taggad. Nästa pass är på Torsdag kväll så då hoppas jag att jag inte bryter ihop igen :)
 
Jag fick även en försenad julklapp ifrån jobbet. Mycket uppskattat:)
 
 
 
3 olika olivoljor från Paulo Roberto. Riktigt kul tycker jag som sällan köper fina olivoljor :)
Tack så mycket Attendo :)
 
Så nu blir det att ladda om inför kvällens Zumbapass :)
 
Känns tyvärr i ryggen att jag inte jobbat på länge. Får träna ryggen lite mera ;)
 
Hoppas ni får en fortsatt fantastisk söndag :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: