Actic!

- postat i: Livet
Då har jag skaffat mig kort i Actic idag.
Jag hade nämligen fått mail om att om man skaffar senast den 10 januari (idag) då behöver man inte betala förens i mars ;) Nice right?
 
Dock avbokade jag boxning då min magen fortfarande bråkar. Är typ inte hungrig och har lite må ont hela tiden :/
Så det blir några lediga dagar från gymmet men på söndag vill jag testa ett Zumba pass så jag hoppas det finns platser till det då.
 
Nu är jag iaf äntligen hemma ifrån skolan. Det var ju en patetisk redovisning. Man fick typ prata i 5 min om vad man gjort :P Nu ska jag ta det lugnt och försöka få i mig lite käk.
 
I morgon skippar jag också skolan då det bara är en föreläsning som jag inte vet vad jag ska ha till. Plus att jag ska tvätta på morgonen och städa så man faktiskt kan bjuda in lite folk i morgon på inflyttnings fest ;)
Ska bli riktigt kul :)
 
Nu ska jag knalla till köket och se vad som finns.
 
C U



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: