2013

- postat i: Livet
Då är nya året här och det kom med dunder och brak från vårat galej nere i småland :)
Jag hade så himla kul. Bästa nyårs festen ever!!!
Fantastiskt god mat. Underbart trevligt sällskap. Massa god dricka. Riktigt roliga lekar. Ja helt enkelt en toppen slut på det gamla året och minst lika bra början på det nya :)
 
Jag har nyligen kommit hem och tänker faktiskt köra igång med träningen redan idag!
Jag sitter med min Celcius och ska efter bloggandet köra ett zumba pass men bara 20 minuter tror jag.
Jag ska ju ändå duscha sen så då kan jag ju lika gärna träna innan ;)
 
BTW så såg jag att jag hade besöksrekod i söndags med 65 stycken unika besökare :) Riktigt roligt.
Under 2013 hoppas jag på att kunna få över 100 unikabesökare på en dag :)
 
Då måste jag bli bättre med bilder också eller hur ;)
 
Här är en på mig från vårat nyårsfirandet
 
 
Ni såg den redan i morse men nu lyckades jag få den åt rätt håll också :)
 
Nä nu ska jag köra zumba för 2013 är här och jag ska ner i vikt och inte upp igen ;)
 
Puss på er så länge
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: