2 dagen på året

- postat i: Livet
God kväll alla fina!
 
Idag har jag gjort massa roligt och självklart måste jag berätta om dem för er :)
 
Efter lunch mötte jag upp Angelica för att gå till Biltema för att köpa mig min cykel som min mormor och hennes sambo givit mig pengar till i julklapp för att köpa :)
 
Är så himla nöjd med den :)
 
Medan biltema hjälpte Angelica med hennes cykel så gick vi till rusta en sväng.
Där hittade jag en ny våg eftersom min varit så lustig.
Det stod att även denna skulle kunna ta mott på fett, muskler och vatten m.m. precis som min gamla, men den gjorde ju inte det :/
Jag tänkte att funkar det inte så får jag väl lämna tillbaka den.
Efter att vi köpte nya batteri till vågen så funkar den faktiskt :)
 
Så nu har jag lite flera mått att stäva på och inte bara vikt och centimeter.
Nu ska jag även jobba ned 46,2% fett till under 30 iaf samt att 30% muskler ska bli mer.
Jag har även 39% vatten i kroppen men att det skulle vara förlite. 
Är det någon som vet om man bara ska dricka mer vatten eller vad???
 
Klart denna våg inte är den bästa världen men den räcker gott och väl för mig.
Nu ska jag försöka ha söndagar som min vikt dag så påminn mig gärna på söndagarna ;)
 
Nu sitter jag med min Celcius och fryser så snart är det dags för 60 minuter Zumba så jag blir lite varm istället :)
 
Vi kanske hörs sen :)
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: