1 år har gått

- postat i: Livet
 
                                                     
 
 
Jag är inte vaken så här tidigt men jag förberedde inlägget redan igår kväll.
 
Idag fyller min blogg 1 år!
Vad har hänt detta år? 
Nådde jag mina mål?
 
Jag har gått ner och gått upp lite under hela året. Bäst gick det i slutet av 2012 och början av i år.
Men det tråkiga är att jag väger lite mer än vad jag gjorde för 1 år sedan, men det är typ 2 kilos skillnad.
 
Men jag hänger inte läpp för det.
Det första året med bloggen lärde jag känna mig själv väldigt mycket bättre än vad jag har gjort tidigare.
 
Jag har lärt mig att ta hand om mig själv bättre  samt att jag slutat snusa. Det är två stora bedrifter.
 
Nu är det bara att jobba vidare mot ett hälsosammare liv ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: