Work for it

- postat i: Livet
Visst är livet orättvist?!
Barn dör varje dag.
Andra blir miljonärer utan att lyfta på röven.
Vissa kämpar för att gå upp i vikt.
Och sådana som jag får kämpa för att gå ner i vikt.
 
Men det är ju bara mitt fel att jag har gått upp så mycket.
Det är ju ingen som har tryckt i mig godis och skit mat. Det är bara jag som har gjort det.
Klart kan det känns orättvist när man träffar människor som kan stoppa i sig vad som helst utan att gå upp i vikt, medan jag kan knappt lukta på godis utan att gå upp ett kilo :P
 
Men då får man tänka om och se till att ta tag i problemet istället för att sitta och klaga och tycka synd om sig själv. Träna och äta rätt är nyckeln för mig.
Vad är nyckeln för dig?
 
Det är bara att göra det och kämpa för det.
Livet är inte rättvist, det kommer det aldrig att vara. Men det är bara att kämpa för det man vill ha istället för att vänta på att få det serverat på silverfat.
 
Värt att tänka på!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: