Vecka 8

- postat i: Livet
Ny vecka är här igen.
Många barn har sportlov men inte jag :P
 
Idag har jag en obligatorisk laboration i eftermiddag.
Så innan det är dags för skolan har jag tvättid.
Det gäller att vara effektiv har jag hört :P
 
Ikväll hoppas jag att jag hinner med ett cykelpass, men som sagt beror det på om vi slutar vid 16 eller vid 17.
Slutar jag den senare tiden får jag gå till gymmet och bara köra styrka och lite kondition på bandet.
 
Nu är det också dax att jag kommer igång med löpningen försiktigt.
Jag har aldrig riktigt lärt mig hur man ska/bör springa för att man ska orka.
Men jag har fått lite tips från olika hålla så nu är det dags att testa dem.
 
Jag vill ha kommit igång lite innan jag ska till England för där ska jag ju vara i två veckor utan gym.
Då vill jag att löpning ska vara min bästa vän ;)
Hoppas på att kunna köra iaf 2-3 gånger i veckan när jag är borta.
 
Så ser min dag ut.
 
Vad ska ni göra idag?
Jobba?
Bli friska?
Slappa?
Plugga?
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: