Tuff dag

- postat i: Livet
Idag har varit tuff.
För mycket job och förlite mat.
 
Har precis fått i mig lite middag och det var väl det bästa målet sedan frukost.
Min kropp har verkligen vant sig vid att äta lunch men idag så blev det bara kaffe och en semla.
 
Semlan var väldigt onödigt men jag tänker inte älta det.
Jag vet bara att jag fick ont i magen och blev väldigt trött då mitt blodsocker blev mer ojämnt.
 
Det är bara att se framåt;)
 
Det blev ingen träning idag heller då gymmet stänger 16.00 på lördagar.
 
Men i morgon är en ny dag och då ska jag på Hälsa och träning mässan och sedan träna på kvällen :)
 
Nu ska jag chilla framför en film tills Kristin kommer :)
 
Puss


Sofie

Tränings mässa? Vart då non stans???
Pusss Babe <3

Svar: Den var i går och idag på konsert och kongress. Ganska kul, man fick lite erbjudande och goodibags :)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: