Träning igen

- postat i: Livet, Träning
Nu har Kristin åkt hem till Småland igen.
 
Vi har haft en toppen dag och jag saknar henne redan <3
I vår ska jag åka ner till henne så ska vi ut och njuta av naturen och ha picknick i båten ;)
 
Så nu är det tillbaka till rutiner igen.
Har varit borta från gymmet i två dagar! Känns som en evighet. Men jag har haft två tuffa dagar irad så det var ganska välbehövligt faktiskt.
 
Jag har ju sagt max 5 träningpass i veckan och helst minst 2. Men jag är just nu runt 5 dagar i veckan (4 dagar denna veckan) och jag känner att jag mår bra av det.
Om några veckor kanske jag låter mig själv köra max 6 dagar i veckan. Jag satte en max gräns nu i början så att jag inte ska köra min kropp rätt in i väggen, vilket har hänt tidigare.
 
Jag kör mitt race och ingen annans. Kom i håg det Sanna! Lyssna på din egna kropp. Det är ingen tävling mot vad alla andra kan och gör. Det handlar om din kropp och din hälsa, för resten av ditt liv. Du gör detta för livet och för dig själv!
 
Nu drar jag till gymmet för ett Zumba pass.
 
Caio!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: