Torsdagen 28 Februari

- postat i: Livet
I dag har jag namnsdag :)
Grattis alla Maria:or där ute :)
 
Jag sitter och väntar på att mina ägg ska bli klara så jag kan göra lite frukost efter det.
Smoothien är redan klar och jag testade att ha lite mindre yoghurt och hade i lite havregryn och frön istället.
Helt okej men de blir ju lite småbitar i.
 
Jag har även packat gymväskan och tänker åka ner direkt efter praktiken. Så jag lär väl vara på gymmet runt 18 tror jag. Ska köra styrka och även lite kondition.
Jag låg i sängen i går och funderade på vad mitt nya löpningsmål ska vara eftersom jag krossade de gamla i går med 1 minut och 32 sekunder.
Jag tror nästa mål ska bli att springa 1km utan att stanna och sedan lägga på 0,5-1,0 km för varje gång jag klarar det.
Ett stort mål är ju att klara av att springa 5km utan att stanna, vilket jag hoppas jag gör när blodomloppet ska vara i Linköping i slutet av maj.
I höst får jag se om det blir tjejmilen också ;)
 
Ha mål så att du har något att sträva efter ;)
 
Ha en fin dag
 
puss
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: