Timing

- postat i: Livet
Alla har vi väl varit med om timing.
När det inträffar något som passar bra in i stunden.
 
När jag låg här i sängen hemma och kände allmänt blä på livet och skolan så ringde telefonen.
Det var psykologen jag gick hos förra året som ville ha en 6 månaders uppföljning.
Det kändes väldigt passande då jag har känt att jag har haft det jobbigt psykiskt de senaste veckorna och jag känner mig mer skör än vanligt.
Kan bli skönt att prata av sig lite.
Dock har jag ju späckat schema i typ 6 veckor framåt. Så vi får ta det då.
 
Nu sitter jag och dricker min älskade Celsius för om typ 30 minuter ska jag gå till gymmet för veckans box pass :)
Tagga tagga!
Är inte så taggad tyvärr men jag kan ju försöka intala mig själv det :P
 
Hoppas ni får en fin kväll
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: