Strong!

- postat i: Livet
Idag var det väldigt kul på boxen.
Dock flamsade jag bort lite för mycket :P
Är lite för trött i huvudet efter långa dagar på praktiken :P
 
Jag "lyckades" dock spränga lite flera blodkärl. Det ska ju vara tufft att träna har jag hört ;)
 
 
Så nu ska jag strax hoppa isäng och sova, för klockan ringer 05.20 i morgon.
 
Jag har även packat gymväskan och en Celsius så jag kan åka till gymmet direkt när jag slutar i morgon, så jag får det gjort.
I morgon blir det kondition aka Bandet. Joggning och PW. Ska se om jag kan klara 5 km på mindre än 40 minuter. Borde jag klara om jag pressar mig själv bara ;)
 
Nu kallar sängen
 
Sov gott mina vänner
 
<3


Sofie

De är klart att du klarar under 40!!!

Heja dig pressa pressa pressa!!!!
Puss


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: