Sova

- postat i: Livet
Jag vill sova mer.
Usch va trött jag är!
Ont i huvudet har jag också :(
 
Usch va jag klagar. Sanna det finns dom som har det så sjuk mycket värre än vad du har, så sluta klaga och Just do it!
 
BTW så var jag för varm för först gången sedan jag flyttade in, inatt. Fick sparka av mig filtarna.
 
Just nu väntar jag på att äggen ska bli klara så ska jag tvinga i mig några äggknäcken. Är inte hungrig heller när jag är så här trött:(
 
Nu längtar jag tills i kväll när Kristin kommer och vi bara kan ligga och tjöta hela kvällen och natten :P
Ska bli så mysigt :)
 
Får se om jag hinner med att träna idag också. Annars får jag väl överleva med bara 4 träningar denna veckan. Får köra lite hårdare nästa vecka för viktnedgångens skull ;)
 
Nu piper äggklockan. Vi hörs!
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: