Sov rutiner

- postat i: Livet
Många tycker att jag går och lägger mig ovantligt tidigt.
Men har ni inte hört att de bästa timmarna på natten som man sover är de innan midnatt?
 
Jag går och lägger mig när jag är trött och i tid så att jag får minst 7 timmars sömn, för då funkar jag som bäst dagen efter.
 
En nyckel till bra välmående är också god sömn.
Träna på att hitta en bra sömnrytm så kommer ni att må mycket bättre.
Jag kan säga att jag sover super bra 6 av 7 dagar i veckan i snitt ;)
 
Vore det inte skönt att vakna på morgon innan klockan ringer och njuta av hela dagen?
Vissa dagar vill även jag ligga kvar i sängen, men det är inte ofta ;)
 
Så till de sista...
God natt för nu ska jag krypa i säng :)
 
Klockan ringer visserligen inte förens 6.45 men det är skönt att ibland vakna innan klockan som sagt :)
 
Natti natti på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: