Slappis

- postat i: Livet
Min kropp har glömt bort hur man bara tar det lugnt och bara chillar i soffan.
Min axlar är spända som attans och jag bara rullar och knådar dem men det hjälper inte.
Kanske var så att min kropp behövde vila för flera dagar sedan.
 
Jag har precis kollat på filmen The Advengers. Ruskigt bra om du gillar super hjältar och liknande.
Jag älskar Marvels filmer :D
 
Nu har jag precis satt på The Hunger Game. En annan riktigt bra film.
Har böckerna men har inte tagit mig tid att komma igång med min läsning.
För ett år sedan kunde jag läsa 2 böcker i månaden utan problem, men nu har jag bara tappat suget :/
Annars brukar jag gilla att läsa väldigt mycket.
 
Så nu ska jag se om jag orkar se hela filmen eller om jag somnar först.
 
Så jag säger god natt redan nu.
 
Natti!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: