Skillnad?

- postat i: Livet
Kom ni håg dessa orden som jag skrev om för typ en månad sen???
 
 
Det har ju gått typ en månad och ser jag någon förändring?
Jag ser lite förändring men framför allt känner jag den!
Jag känner mig tajtare över hela kroppen.
Jag känner mig piggare.
Jag känner mig smalare.
Jag känner mig snyggare (självförtroendet börjar komma).
Jag känner mig friskare (har inte alls ont som jag haft tidigare).
Jag känner mig helt enektl för jävla bra :D
 
Just nu är jag jätte glad att jag känner så mycket skillnad för det betyder att det kommer också snart att synas ;) Lagom till Påsk tror jag att hela världen kommer börja se mitt hårda slit. Vilket blir en perfekt timing då jag ska hem till mamma och pappa första gången sidan jullovet. Ska träffa släkt och vänner så jag hoppas att de kan se mitt hårda slit :D
 
BTW "råkade" ställa mig på vågen... 106,3 kilo visaden = -1kilo sedan i fredags :D Fast hur "råkar" man ställa sig på en våg lixom :P Får försöka låta bli. Men jag kände mig så himla lätt nu på morgonen ;)
 

Nu ska jag dricka mitt kaffe sedan ska jag gå en sväng till affären för att köpa yoghurt och mjölk till lunch smoothien idag :D
 
Ha en toppen dag, för det ska jag ;)


Sofie

Härligt gumman :) <3


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: