Rolig träning

- postat i: Livet
Något jag tycker är viktigt när jag tränar är att jag känner att detta är roligt.
Jag vill träna med ett leende på läpparna
Så var det verkligen idag :)
 
Det var riktigt kul och jag hängde med bättre idag än förra veckan.
Ska se till att boka passet för nästa vecka också ;)
 
När jag kom hem fick det bli två kävke med keso och lite perilja på toppen :)
Jag var inte så hungrig efter träningen idag men något måste man ju få i sig.
 
Så nu är jag nyduschad och ska strax krypa upp i soffan för att kolla på Top Model Sverige.
Jag diggar Josefin T för hon har ett unikt utseende tycker jag.
Fick också veta förra veckan att vi har gått på samma gymnaieskola.
Hon gick visserligen två klasser under mig men det är lite coolt.
 
Nu börjar det strax.
 
Så ha en fin kväll!


Sofie

Ja få hade jag inte fel :) tyckte jag kände igen henne ;)


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: