På rätt väg

- postat i: Livet
Jag är verkligen på rätt väg känner jag.
 
Jag mår så himla bra och alla som hejar på mig gör mig bara gladare.
 
Jag ställde mig nyss framför spegeln och sa "Jag kommer bli så jävla snygg när jag har nått mitt mål". Inte för att jag tycker jag är ful nu men jag kommer bara bli snyggare och snyggare för varje kilo jag tappar :)
 
Jag känner att jag har kontroll över min kropp och en bra själv disipin nu. Nu är det bara för mig att fortsätta med det bra arbetet jag redan gör.
 
Denna veckan har jag faktiskt bokat in pass alla dagar utom lördag, för då ska jag jobba. Jag körde ju "bara" 4 dagar förra veckan så detta veckan får jag faktiskt köra 6 dagar :)
 
Tog även en ny bild till min facebook idag ;)
 
 
Är så nöjd att mina midja börjar komma fram.
 
Nu ska jag göra min lunch smoothie som jag ska ha med till skolan samt hälla upp kaffe som jag ska ha med mig också :)
Får ta med lite mandlar och annat snacks så att jag klarar mig fram till 18.30 typ. Lång dag i skolan idag. Man kan ju alltid hoppas på att man får sluta en timme tidigare, men man ska ju inte räkna med det.
 
Hoppas ni får det bra idag.
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: