Onsdagen den 13 februari

- postat i: Livet
Snart har halva februari gått.
Var tar tiden vägen?!
 
I går fick jag mail om att våra flygbiljetter är bokade samt ett mail med information i från Chester.
Nu börjar jag fatta på riktigt att jag seriöst ska läsa en intensivkurs i England!
Helt galet!
På Söndag är det 3 veckor tills vi åker! och jag hoppas på att vågen visar under 100 då ;)
 
Ser jag till att följa mina matvanor och gör gymmet hårt och bra så borde det gå.
Har även insett att jag måste se till att inte dricka någon alkohol under dessa veckor. 
För då är det lite större möjlighet att jag klarar det!
 
Något annat som är viktigt om man vill gå ner i vikt är ju sömn!
Sover man bra hinner kroppen vila ut sig ordentligt!
Och det gjorde jag i natt. Sov väldigt gott :)
 
Jag har precis ätit frukost (smoothie och två knäcke med ost) och ska nu packa ner matlådan i ryggan.
Det blev samma mat som i går: Korvstroganoff med blomkålsris och körbärs tomater :D
Gjorde ett storkok på korvstroganoff i lördags ;)
 
I kväll är det dags för Zumba igen! Sjukt kul!
 
Nu hoppas jag att ni får en fin dag!
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: