Not my best moment

- postat i: Livet
Alla har vi dåliga dagar och kan inte alltid vara starka.
 
Igår fick jag väldens sug efter att sitta och kolla på film och äta godis hela kvällen.
Är flera månader sedan jag gjorde det.
Jag hade glömt att ta mina äpplecidervinäger kapslar och självdisiplinen svek mig.
 
Men jag kan inte alltid vara bäst och jag tänker inte ångra att jag åt godis i går.
Min mage gör dock det. 
Det är inte alls i den balans den brukar vara :/
 
Man lär sig av sina misstag säger folk.
Varför gör jag detta misstag om och om igen?
 
Äsch jag tänker inte sitta här och grubbla över detta!
Jag har haft en super vecka på gymmet och det är tredje gången jag äter godis detta år.
Det är inte dåligt.
 
Det viktigaste nu är att jag står med huvudet högt och ser till att gå till gymmet idag igen!
Jag ska se till att gå lite tidigare och bränna lite exta kcal.
 
Jag var faktiskt så duktig att jag slängde de sista godisen som jag inte åt upp innan jag gick och la mig, så nu finns det inget att äta.
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: