Nja

- postat i: Livet
Usch va ledsen jag blev när jag kom till gymmet.
Zumban var inställd :(
Istället för Zumba var det Arobic Dance.
Ni vet det jag provade i lördags.
Men med en annan instruktör.
 
Tyvärr föll det inte alls mig i smaken.
Alldeles för mycket snurrar vilket mina knän inte gillade så efter 35 minuter började de ena knät känns ömt :/
Efter det tog jag det rätt lugnt de sista 25.
 
Efter passet skulle jag träffa en ny PT för konstulation eller vad det heter.
Men jag klickade inte alls med honom.
Sen kanske en del var att det kostar 599:- för en timme med honom.
De pengarna finns inte i min ekonomi!
Nä då är jag mycket mer nöjd med min instruktör som inte ska ha pengar varje gång bara för att man undrar något.
 
Jag får se hur jag gör i morgon.
Jag vill köra lite styrka men jag får känna efter vad kroppen pallar.
 
Nu ska jag strax krypa ner i sängen.
 
God natt på er
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: