Mör kropp

- postat i: Livet
Shit va jag är mör i kroppen efter dagens träning.
Det var ett ganska kul danspass, men det slår inte Zumban.
Kommer försöka testa det flera gånger och känna av det lite till :)
 
Nu sitter jag och myser i soffan med massa tända ljus i från Party Lite :)
Luktar ljuvligt i min lägenhet.
 
Jag ska försöka läsa på lite nför morgondagen men jag är såååå trött känner jag.
I värsta fall får jag väl läsa i morgon bitti i stället:P
 
Jag ska dock jobba lite inför helgen i morgon. Ska jobba på Lördag och behöver förbereda en del innan det.
 
Nä nu ska jag borsta tänderna så att jag inte somnar ifrån det :P
 
Ha det fin och sov gott
 


Sophie

Jag har dragit ut lite papper om batteriet :)

Svar: Va bra Sophie! jag hittade en del i böckerna så jag tar med mig dom :)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: