Middag <3

- postat i: Kost, Livet, Träning
Då är jag hemma efter träningen!
Spinningen gick inte riktigt lika bra som förra veckan men jag är väldigt nöjd ändå.
Efter det var det CXwork vilket var jobbigt då jag hade ont i magen redan innan.
Kan vara för att jag var hungrig :/
 
Efter passet pratade jag med Mikael (min tränare) om min axelövning. Den har känts jobbig och gjort ont så jag har fått gått ner i vikt på den. Så nu har jag fått lite mer tips på hur jag kan träna upp mina axlar.
Fick även en ny övning.
Vi pratade lite kost och viktminskning och han påminde mig om att jag gör denna förändring för livet. Jag ska inte sätta sådan press på att gå ner ett vis antal kilo till ett visst datum.
Låta kroppen få den tid den behöver och fokusera på träningen och kosten. Och framför allt må bra!
Tack För den påmnnelsen Mikael :)
 
Nu står middagen i ugnen :D
Lax med pesto täcke och rotfrukter.
Ska bli så gott :D
 
Hoppas ni haft en fin dag och i morgon står det invägning på schemat ;)
 
Puss på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: