Måndag den 25 Februari, vecka 9

- postat i: Livet
Nu är helgen slut. 'även så sportlovet för många elever.
Nu är det måndag igen.
Och det är löning för många igen :)
 
Jag har lyckats att sova 10 timmar i natt :) Riktigt skönt.
Dock hade jag lite ont i nacken igår efter träningen och det känns lite idag med, trotts att jag hade smörjt in mig med liniment.
Får se hur det går under dagen. Får ta med mig liniment och lite värktabletter för säkerhetsskull, så jag orkar hela dagen.
 
Först ska jag ju på min VFU som jag trivs väldigt bra med ^^
Sen ska jag träffa de andra deltagarna som ska vara med på kursen i Chester.
Vi ska fika på London Café för att få lite Englandskänsla och så ska vi förbereda lite presentationer som vi ska redovisa under kursen :)
Det ska väl kul och mysigt :)
 
Så det är inte många minuter som är lediga på mitt schema idag.
Så träningen blir utesluten idag men imorgon är ju Box inbokat ;)
Älskar verkligen box passet :)
Och i morgon är även Angelica tillbaka. Nice!
 
Men nu kurrar min mage massor så jag måste fixa lite frukost till den :)
 
Ha en toppen dag
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: